دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)
من این تست رو از کتاب" كوكولوژي" اثر «تاداهياكو ناگاوو» و « ايسامو سايتو» که
 
بازي‌هاي جذاب و سرگرم‌كننده خودشناسي و روان‌شناسي را دربردارد، انتخاب کردماين كتاب
 
توسط چكاد سرامي و شاهين دهقان ترجمه شده است. كوكولوژي (kokology) تركيب دو
 
واژه كوكورو (kokoro) به معناي ذهن، روح و احساسات در زبان ژاپني و لوژي (logia)
 
به معناي شناختن و مطالعه به زبان يوناني است. مطالب و مباحث اين كتاب براي هر فردي
 
در سنين مختلف جذاب خواهد بود و به همين دليل يكي از پرفروش‌ترين كتاب‌ها در دو كشور
 
آمريكا و ژاپن بوده است.
 
پرنده آبی
روزی پرنده ای آبی رنگ ناگهان از پنجره وارد اتاق شما میشود و در آنجا به دام می افتد.
 
چیزی در این پرنده شما را به خود جذب میکند و تصمیم میگیرید آن را نگه دارید. اما روز
 
بعد در عین شگفتی متوجه میشید رنگ پرنده از آبی به زرد تغییر کرده است. این پرنده
 
استثنایی دوباره تغییر رنگ می دهد و در صبح روز سوم به رنگ قرمز روشن در می اید و
 
در روز چهارم سیاه رنگ است.
 
روز پنجم است. وقتی از خواب برمی خیزید این پرنده چه رنگی است؟
 
1. پرنده تغییر رنگ نمی دهد و سیاه باقی می ماند.
 
2. پرنده به رنگ آبی که در ابتدا داشت باز میگردد.
 
3. پرنده سفید می شود.
 
4. پرنده طلایی می شود.
 
جوابش رو بدید تا پاسخ تست رو هم بزارم. همه باید جواب بدن!!!!!

نظرات شما عزیزان:

آزاد
ساعت18:13---23 آبان 1390
سلام

این رنگهایی که گفته بودین به ترتیب هر کدام مظهر و نماد ارزشهای والای می باشند

به نظر من

یا پرنده طلایی می شود تا در قفس ماندن را برای صاحبش به رنگ طلا جلوه دهد تا نظر صاحبش نسبت به خودش دوچندان جلب کند یا با همون رنگ سیاهی می افتد و می میرد به این دلیل که اول وارد اتاق شده حس دوستی نسبت به طرف خود را داشته ولی وقتی وارد شده این حس را با دشمنی طرف نسبت خودش احساس کرده به همین خاطر سرانجام خودش رو قفس و دام دونسته پس آینده خود را نابودی دیده.....

راستی می خوای هه ورامی یاد بگیری فک نکنم بتونی؟؟؟؟؟چون خیلی سخته 2تا هم اتاقی دارم که یکی شیون لک(شاخه ای از زبان کردی) و دیگری ترک و 3 نفر دیگه هه ورامی، دو ساله داریم هه ورامی حرف می زنیم اینا هنوز هیچی یاد نگرفته اند

ولی اگه بخوای یه چیزایی بهت یاد می دم چیزای که را حت باشند(جملات مورد نظرت رو بگو تا منم اونا رو به
پاسخ:چه جااااااااالب،اره دوس داریم،اینجوری به من نیگا نکن،من انقده باهوشم که نگوووووووو:Dیالا زود باش،یادم بده


Arezoo
ساعت13:12---22 آبان 1390
سلام عزیزم ممنون با نظرت وبمو خوشجل کردی
شمام وب خوبی داری بازم بیا پیشم


ماریاچی
ساعت23:08---14 آبان 1390
سلام بازم مثل همیشه عالیه



من طلایی می شه رو می زنم
شماره 4


mohammad
ساعت16:19---14 آبان 1390
salam man fekr konam gozine 2 besh bashe



sarie besho bezar



radife
پاسخ:باشه حالا بهش میگم:)


بچه مثبت
ساعت4:13---14 آبان 1390
نظر من هم گزینه 2
پاسخ:چخبره؟؟؟خیلی خوشحالییییییی............ من کم نیاوردم:Bراستی اون قضیه اولا که گفتی نفهمیدم چی گفتی!!!نکنه اونجا پول میدن به تعداد پستا که انقد بچه خوشحالیییییی:P:D


بچه مثبت
ساعت4:07---14 آبان 1390
سلام .....
اولاً لینک عضویت در گروه آسمانی ها 90 یاهو وسط نوشته ها چیکار میکنه....
دوماً آجی کم اووردی دیگه شاخ و شونه نکش
سوماً بهت نمی گم براچی اونجا پست می دم اگه فهمیدی


محمد:-)
ساعت23:18---13 آبان 1390
حامد جون جو دعوا گرفته تو رو؟

خوب اشکال نداره دعوا کن ولی روی دوستان حساب باز نکن.

هاهاها...

شوخی کردم.

راستی اومدم که بگم یکی آپ کرده ولی نمی گم کی !!!!

برید دنبالش بگردید شاید من باشم.!!؟؟
پاسخ:باشه الان میام ببینم کی اپ کرده/:):D


hamed
ساعت22:31---13 آبان 1390
سلام. می بینم که سر به راه شدی و سربه زیر........... افرین همینطور ادامه تا به مشکلی بر نخوری.!!!!!!!!!!!!
فک کنم سفید بشه.....
دخمل دیووووونه شرمنده که دیر اومدم اخه.......
راسی این بچه مثبته چی گفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اراده کنی می گم چرا به قول خودش تعداد پستاش انقد زیاده؟؟؟؟؟؟؟؟لب تر کنی با بچه ها کم و زیادش می کنیم


lovelorn
ساعت20:18---13 آبان 1390
وقتی از چهاردیواری خانه بیرون نمی زنم
وقتی فضا را پر از آهنگهای غمگین می کنم
وقتی سکوت می کنم.............
آپم میای که منتظرمااااااااااااااا


امیرحسین
ساعت19:58---13 آبان 1390

اخییییییییییش
ادم وقتی دوستای مثل شما داره اصلا دشمن نمی خواد که!!!!!!!!!!!!!!!!!!


شاهین
ساعت18:46---13 آبان 1390
خواهرم میگه سفید...هرچند که داماد ها حق گفتن نظر خودشون رو ندارن اما ما ازش پرسیدیم گفت مشکی...آخه داماد رو چه به نظر دادن نه؟؟؟؟
نباید به داماد رو داد
من رو دادم پرو شده
حالا ولش کن
رااااستی سلااااااااااااااااااام


شاهین
ساعت18:34---13 آبان 1390
من فکر می کنم آبی میشه!!!!!!!جوابشووو زودی بززززززززززااااااااااااااااااا اااااااااار!!!!!!
پاسخ:منم با دامادتون موافقم،باشه جوابشو پسر دیوووووووونه میدونه،زود میذاره:D


lovelorn
ساعت16:13---13 آبان 1390
سلام دخمل دیونه چطوری عزیزم

من میگم سفید میشه
ممنون که برا آپ خبر کردی
برا جوابشم خبرمون کنیااااااااااااااا
دوست دارم


cholman khan
ساعت15:57---13 آبان 1390
مردم قدیم می آپیدن بعد خبر میدادن!
پاسخ:مردم فکر میکردن دیگه نمیای وبپاسخ:تو گفتی دیگه اپ نمیکنی گفتم شاید دیگه کم بیای یا نیای

مهسا
ساعت14:39---13 آبان 1390
سلام عزیزم شرمنده که اون موقعه جواب ندادم

آخه نتونستم

من دوست داشتم سفید بشه.

حالا کی بیایم سراغ جواب!!پاسخ:حالا خبرت میکنیم اجی گلییییییییییی:):*


sepideh
ساعت14:14---13 آبان 1390
به قول خودت سیییییییلااااااام.
بدو بیا آپم ولی نالاحتم


مرضیه
ساعت13:44---13 آبان 1390
به به به سلاممم پسر دیووونه خوفی???
چه عجب تو بچه ی خوبی شدی !
اوه میگم من بهت شک کردم فکر کنم نویسنده ی این کتاب خودتی با این تبلیغاتی که تو کردی!!!!!
خب میریم سراغ جواب من دوست داشتم طلایی بشه یه طلایی واقعی یعنی خیلی پر رنگ و قشنگ

راستی چرا خبرم نکردی???? حتما باید آجی دیوونه ام این همه راه و بیاد و به ماها خبر بده???? هان هان هان????
اینم واسه آجیه گلم
ماچچچچچچچچچچ


پسر دوووووووووووووونه
ساعت13:07---13 آبان 1390
آقای بچه مثبت !
چرا اسکل می زنی؟


محمد:-)
ساعت12:38---13 آبان 1390
نه مثل اینکه آدم شدی!

به قول بچه ها آئـــــــــــــــــــــــرین!

حالا که از من تعریف کردی آدرس منو بزار تو وبت تا یکم تبلیغ بشه.

راستی زیرش بنویس ورود آقایان ممنوع!!!

هاهاها... شوخی کردم.

من الان نهار نخوردم. اصلا همون اول پرنده رو کباب می کردم می خوردم!!!!

هاهاها...



راستی مگه تو اصلا کتاب هم می خونی؟



حالا به هر حال من می گم چون زرد با آبی می خونه و قرمز با زرد و مشکی با قرمز ، پس بعدش سفید می شه!



:-)
پاسخ:داش مملی چی شد که چی بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هاهاهاهااااااااااااا


SRR
ساعت11:49---13 آبان 1390
سلام چطوری خوبی وبت خیلی خیلی باحاله موفق باشی راستی وقت کردی به منم سری بزن خوششحال میشم پاسخ:جواب چی شد پ؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستی این نظرتو واسه همه فرستاده بودیااااااااا،حالا خودمونیما خیلی زرنگی:B

sepideh
ساعت11:46---13 آبان 1390
سلام. به نظر من همون سیاه می مونه
پاسخ:افرین به تو که نظرتم مثل منه:D


دیوونگی
ساعت11:02---13 آبان 1390
زندگی تکرار فرداهای ماست / میرسد روزی که فردا نیستیم / آنچه میماند فقط نقش نکوست / نقش ها می ماند و ما نیستیم .
ببخش دیر اومدم یه مدتی نبودم


امیرحسین
ساعت9:44---13 آبان 1390
سلاااااااااااام داداشییییییییی گلم(من داداش ندارم ولی خیلی دوست داشتم حداقل یه دونه داشته باشم)
و اجی دیووووووووووووونه خوفین شما ها
من میگم پرنده طلایییی میشه


بچه مثبت
ساعت23:04---12 آبان 1390
سلام آجی دیووونه و داداش دیوووونه گلم یکم خلم چطورین ؟
در مورد کپی رایت مطلب بهتره حالا که خودت اومدی گروه دیوووونه خونه را با داداش دیوووونه راه بندازین داخل فیس ایران میخوام ببینم میتونید به تعداد پست من برسید تا دیروز که از نظر تعداد پست من اول بودم حالا رو نمی دونم در مورت تست های روانشناسی هم همیشه این تستها طوری طراحی می شن که اثبات کنن شما چقدر دیووونه اید و در نتیجه در کل هرکی بهش جواب بده یه درصدی دیونست مگه نه ؟ البته با نمک ترین تست روانشناسی همونی که در مورد رنگ مورد علاقه شماست که یک سری ویژگی ها رو بهت نسبت میده مثلا سیاه و سفید مال آدم های بلند پرواز و باهوش و اصولاً به این دورنگ سلطنتی میگن (پیش خودت نگی این بچه مثبت هم دیووونست که دنبال این تستهاست که نگفته معلوم کسی که اینجا کامنت میگذاره آخره دیوووونه هاست


بچه مثبت
ساعت23:03---12 آبان 1390
سلام آجی دیووونه و داداش دیوووونه گلم یکم خلم چطورین ؟

در مورد کپی رایت مطلب بهتره حالا که خودت اومدی گروه دیوووونه خونه را با داداش دیوووونه راه بندازین داخل فیس ایران میخوام ببینم میتونید به تعداد پست من برسید تا دیروز که از نظر تعداد پست من اول بودم حالا رو نمی دونم در مورت تست های روانشناسی هم همیشه این تستها طوری طراحی می شن که اثبات کنن شما چقدر دیووونه اید و در نتیجه در کل هرکی بهش جواب بده یه درصدی دیونست مگه نه ؟ البته با نمک ترین تست روانشناسی همونی که در مورد رنگ مورد علاقه شماست که یک سری ویژگی ها رو بهت نسبت میده مثلا سیاه و سفید مال آدم های بلند پرواز و باهوش و اصولاً به این دورنگ سلطنتی میگن (پیش خودت نگی این بچه مثبت هم دیووونست که دنبال این تستهاست که نگفته معلوم کسی که اینجا کامنت میگذاره آخره دیوووونه هاست

پاسخ:پاسخ:إإإإإإإإإإإ،ببند نیشتووووووووو،هی هیچی نمیگمممممممم یکم جنبه داشته باشه دیگه مثل ادم جواب بده ،دیگه چیکار به این چیزا داری من خودمم نمدونم چی میشه اما جواب دادم،اره همه ی ماها که اینجاییم تو این وب دیووووووونه ایم،دیووووونه ی همیم،مشکلیه؟؟؟؟؟؟؟راستی تو هم برو واسه خودت پست بذار ببینم چی گیرت میاد؟؟؟ماکه اینجا راحت تریم در ضمن قضیه ی شماره که گفتی چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من شمارتو بردارم؟؟؟؟؟؟؟؟عمراااااااااااااا،برو بابا،دلت خوشه هاااااااااااااا،خیلی بی مزه بود نظرت:P:P:P


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:29---12 آبان 1390
آآآمممممم،بین یک و دو شک دارم اما میگم گزینه یک
پسر دیوووووووووونه اپت جالب بوداااااا


مهسا
ساعت21:04---12 آبان 1390
سلام پسر دیوونه و سلام آبجی دیوونه
فکر می کنم یه کم دیر رسیدم آبجیه گلم منو برای آپ قبلیه خبر کرده بود!!!....
شرمنده عزیزم نبودم که بیام
خیلی عزیزی گلم


مهسا
ساعت21:04---12 آبان 1390
سلام پسر دیوونه و سلام آبجی دیوونهپاسخ:إ،اجی مهسا حالا چرا جواب تست رو ندادی؟/:)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, ] [ 18:30 ] [ ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 519
بازدید کل : 209103
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران